
Alfavox jako dostawca rozwiązań doskonale identyfikuje potrzeby współczesnego klienta i dostarcza rozwiązania gwarantujące wzrost biznesu do 70%. Firma specjalizuje się w rozwiązaniach klasy Customer Experience, Video Chat, Contact Center, Workforce Management, Predictive Dialer. Swoją ofertę kieruje do takich sektorów rynku jak: bankowość i finanse, outsourcing, call center, biura obsługi klienta, energetyka i gazownictwo.
Zakres współpracy:
- Kompleksowe doradztwo w procesie ubiegania się o dofinansowanie w formie grantu w ramach Działanie 2.2 POIR – Otwarte innowacje – wspieranie transferu technologii;
- Przygotowanie dokumentacji konkursowej dla projektu pt. „Zakup licencji na technologię rozpoznawania i syntezy mowy polskiej w celu podniesienia innowacyjności oprogramowania automatyzującego obsługę klienta w kanale telefonicznym na bazie Alfavox Aalia”;
- Wsparcie podczas realizacji projektu;
- Rozliczanie pozyskanej dotacji.
Efekt współpracy
- Pozyskanie dofinansowania w wysokości 775 134,60 zł;